Obecné informace
Jak objednávat
- On-line - přímo v internetovém obchodě NEJCENY.cz si vyberete zboží, o které máte zájem. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou trvale dostupné na webových stránkách internetového obchodu NEJCENY.cz (odkaz).
- E-mailem - objednávku můžete zaslat také na tuto e-mailovou adresu: objednavky@nej-ceny.cz.
Ochrana osobních údajů
Provozovatel internetového obchodu NEJCENY.cz se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.
Vaše osobní údaje jsou využity výhradně za účelem realizace objednaných služeb (např. dodání výrobků) a slouží také pro provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení daňového dokladu nebo identifikaci Vaší platby, učiněnou bankovním převodem.
Obchodní záležitosti
Chtěl bych zboží koupit na splátky
Prodej na splátky nabízíme:
Viz. splátkový prodej
Nepřišlo mi potvrzení objednávky
Mohlo dojít k následujícím chybám.
- Vaše emailová schránka je či v době objednávky byla plná.
- Uvedl(a) jste nekorektní emailovou adresu (překlep, nepovolený znak, atd.).
- Nastavení spam filtru Vaší schránky nepustilo náš email.
V takovém případě nás prosím kontaktujte pro zjištění jestli objednávka dorazila k nám nebo jí je potřeba vytvořit znovu.
V objednávce jsem špatně vyplnil údaje (chci něco opravit, doplnit, zvolit jinou adresu...)
V tomto případě, prosím, tyto informace zasílejte jako odpověď na potvrzení objednávky a nemažte ani neměňte předmět této zprávy! Na zprávy, kde je minimum údajů pro identifikaci vaší objednávky může naše obchodní oddělení těžko reagovat. Děkujeme.
Zboží nemáte v nabídce…
Nevadí, pokud poptávaný výrobek není zařazen v našem obchodě, kontaktujte nás prosím a pokusíme se ho do nabídky zařadit, nebo Vám individuálně nabídneme naší cenu.
Technické dotazy
Mám technický dotaz
Využívejte, prosím, našeho dotazového formuláře u jednotlivých produktů nebo pište na e-mail tech@nej-ceny.cz.
Mám obavu, že popis který uvádíte (případně obrázek) nesouhlasí s názvem produktu apod.
I toto je možné. Jak je zákazník upozorněn: "Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.". Pravidlo je vždy následující: Zboží odpovídá názvu produktu, pak je popis a v poslední řadě obrázek. V některých případech se u výrobku jedná o universální popis nebo pouze ilustrační obrázek. Vždy je tedy rozhodující název produktu.
Po obdržení zboží
V balení nebyl záruční list
Je to naprosto běžná věc. Někteří výrobci již něco jako záruční listy nevedou vůbec nebo je záruční list přibalen v zapečetěné krabici. Pokud výrobek má originální záruční list je přibalen. Pokud ne jako záruční list slouží faktura.
Záruční list sice mám, ale není vyplněn
Prosím, neposílejte takovéto záruční listy obratem na naši adresu. Děkujeme. Pokud však trváte na vyplnění záručního listu naší firmou, zašlete jej prosím až po uplynutí 14 denní lhůty dané pro vrácení zboží. Jedná se však o zbytečné náklady, které uhradíte za zaslání záručního listu k vyplnění. Na základě předložení záručního listu od výrobce + naší faktury je servisní středisko oprávněno Vám pomoci a Vaši případnou reklamaci vyřídit. Pokud se tak nestane, prosím kontaktujte nás. Avšak námi dodaná faktura obsahuje všechny náležitosti jako: Typ a model výrobku, sériové číslo (pokud jej výrobce má uvedeno), datum prodeje, délku záruky (pokud není uvedeno jinak je 24 měsíců), razítko prodejny i podpis prodejce. Proto se, prosím, nenechte v servisním středisku odbýt. Máte v ruce vše co potřebujete k bezproblémovému vyřízení reklamace.