Facebook.com
Internetový obchod NEJCENY.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.Více o cookiesRozumím

OZNAMUJEME, že osobní odběr zboží v kravařské prodejně je možný i nadále. E-shop je v plném provozu bez omezení. Více informací

Domácí posilovna aneb když Vám zavřou fitko

Autor: NEJCENY.cz | Přidáno: 14. 10. 2020


Cvičit doma přináší hned několik výhod. Především nemusíte nikam chodit nebo jezdit, platit za vstup nebo permanentku. Tím ušetříte čas i peníze. A navíc vás od cvičení doma neodradí ani žádný koronavirus, když jsou posilovny zavřené.

Níže Vám nabízíme pár produktů pro Vaší domácí posilovnu snů.

Pro protažení či cvičení jógy budete potřebovat podložku na cvičení. V nabídce máme široký výběr, určitě si vyberete i vy.

Dále doporučujeme masážní válce, které slouží k uvolnění svalového napětí. Používání před i po tréninku podporuje svalovou flexibilitu a zlepšuje prokrvení, takže je to perfektní pomůcka v oblasti protahování a zahřívání. Mimo jiné také napomáhá od bolesti zad, stabilizuje páteř a masíruje.

Hrazda tvoří snad úplný základ domácí posilovny. Navzdory její jednoduchosti na ní odcvičíte hned několik druhů shybů a přítahů. Cvičením na hrazdě můžete zacílit svalové skupiny jako záda, biceps a břicho.

Zkratka TRX je odvozená ze sousloví Total-Body Resistance EXercise, tedy cvičení s odporem celého těla. TRX systém se skládá ze dvou nastavitelných popruhů na jejichž koncích jsou úchopy pro ruce či nohy. Dá se zavěsit do dveří nebo na výše zmíněnou hrazdu.

Litinová koule o různé hmotnosti s madlem. Kettlebell je nám znám už víc než 300 let. Využívala ho dokonce i ruská armáda a právě člen jednotky Spetsnaz ho na začátku milénia představil v Americe a nyní jde o veřejností velice používanou cvičební pomůcku.

Trénink s kettlebellem má dvě základní podoby, balistický trénink a silový trénink:

  • Podstata balistického tréninku spočívá v tzv. swingu s kettlebell. Pracuje tak celé tělo. Provedení může vypadat následovně. Z pokrčených kolenou zvednete dynamicky (s nataženýma rukama) kettlebell ze země až k obličeji (swing). Následně ho pak brzdíte zpět do startovní pozice.
  • Silový trénink s kettlebellem spočívá v liftech, kdy se snažíme například vytlačit kettlebell rameny nad hlavu.

Správné cvičení s kettlebell nejen přinese zlepšení kardiovaskulárního systému, ale zvýší i svalový tonus, sílu a posílí nohy, bedra, břicho a ramena.

Základem pro budování svalové hmoty jsou rozhodně činky, ať už jednoruční nebo obouruční. S činkami se dá odcvičit snad každá svalová partie. Skvělou volbou jsou činky s nastavitelnou hmotností, u kterých si podle potřeby ubíráte nebo přidáváte závaží.

V naší nabídce naleznete také nepřeberné množství dalších doplňků či strojů, jako např. běžecké pásy, rotopedy, posilovací lavice a věže, fitness a gymnastické míče apod.

 
Spinner Výpis se aktualizuje...