Internetový obchod NEJCENY.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.Více o cookiesRozumím

Dopravci na území České republiky

Přepravní služba PPL

PPL je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je zpravidla dopraveno do 24 hodin od expedice - mimo neděli a státem uznané svátky. PPL dopravce tedy doručuje zásilky nejen v pracovní dny, ale i v sobotu (PO-SO), přibližně od 8 do 17 hodin. V sobotu se nedoručují firemní zásilky, pouze soukromé. Za sobotní doručení se nepřiplácí, ale není 100% garantováno. Lze ověřit na zákaznickém servisu PPL dle konkrétní zásilky. V případě, že příjemci zásilky předpokládaný den doručení nevyhovuje, lze se domluvit na jiný termín. Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout na příslušené pobočce společnosti PPL, jejich přehled naleznete na stránkách PPL. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušené pobočce, můžete kontaktovat centrálu PPL a to na telefonu 267 713 487.

Soukromé zásilky jsou doručovány alespoň jednou k rukám příjemce a pokud se příjemce nepodaří zastihnout, zásilka je následně předána na nejbližší výdejní místo PPL. Firemní zásilky jsou doručovány maximálně ve dvou pokusech o doručení. Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním PPL kódu balíku na oficiálních stránkách PPL a to v záložce informace o zásilce. Reklamační řád společnosti PPL naleznete v obchodních podmínkách PPL.

PPL


Česká pošta

Česká pošta je tuzemská přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží balíme a expedujeme v pracovní dny, obvykle mezi 12. a 16. hodinou. O expedici je zákazník pečlivě informován prostřednictvím emailu a sms. Zásilka je zpravidla dopravena do 24 hodin od expedice a to v čase od 7 do 17 hodin. Jestliže nebudete na uvedené adrese k zastižení, dopravce Česká pošta Vám ve schránce zanechá oznámení o uložení zásilky na nejbližší poště, kde si ji můžete vyzvednout nejpozději do 7 dnů. Pokud tak neučiníte, bude zásilka vrácena zpět prodávajícímu. Jestliže následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdržíte zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení zásilky na poštu, pak je Vaše zásilka na 90% automaticky uložena na Vaši nebližší poště. V takovém případě se na poštu okamžitě obraťte, anebo nás neprodleně kontaktujte. Pohyb o doručování zásilky můžete sledovat v systému sledování zásilek na stránkách České pošty.

Česká pošta

Česká pošta | Balík do ruky

Balík do ruky je služba České pošty pro přepravu vnitrostátních zásilek do hmotnosti 30 kg po celé České republice s garancí doručení zásilky přímo do Vašich rukou a to již následující pracovní den. Adresát je pravidelně informován o možnostech doručení zásilky prostřednictvím sms nebo emailu a jestliže nebude k zastižení na zvoleném místě a čase, bude zásilka předána na nejbližší či zvolenou pobočku České pošty.

NÁŠ TIP: Bydlíte v některém z českých krajských měst? Zvolte si Vámi preferované časové pásmo pro doručení (dopoledne 8-14 hod. nebo odpoledne 13-19 hod.) ihned při objednávání v e-shopu. Večerní doručení (18-21 hod.) si můžete zvolit v aplikaci České pošty - změna doručení on-line po obdržení elektronického avíza o příchodu zásilky. Platnost od 1. 9. 2016.

Česká pošta - Balík do ruky

Česká pošta | Balík na poštu nebo na depo (depa vydávají 24h denně)

Balík na poštu je služba Česká pošta pro přepravu vnitrostátních zásilek do hmotnosti 30 kg po celé České republice s garancí možnosti vyzvednutí zásilky na zvolené poště již následující pracovní den a avizováním, kde se právě Vaše zásilka nachází. Odesílatel, anebo adresát si sám zvolí adresu pošty, na které bude balík připraven k vyzvednutí. Zásilku si můžete jednoduše vyzvednout na jakékoli pobočce České pošty, kdykoli se Vám to bude v její provozní době hodit. Adresát je pravidelně informován o možnostech vyzvednutí zásilky prostřednictvím sms, nebo emailu.

NÁŠ TIP: V případě, že zvolíte vyzvednutí zásilky přímo na depu pošty jednoho z 8 největších měst, můžete si zásilku vyzvednout kdykoli budete chtít. Depa vydávají zásilky 24h denně, 7 dní v týdnu. Stačí při vyhledávání odběrního místa pošty v košíku zadat "depo" a zvolit to nejbližší: Praha, Plzeň, Č. Budějovice, Brno, Olomouc, Ostrava, Pardubice nebo Ústí nad Labem.

Česká pošta - Balík na poštu

Česká pošta | Balíkovna

Balíkovna je cenově nejdostupnější službou České pošty pro přepravu vnitrostátních zásilek do hmotnosti 20 kg s možností vyzvednutí na specializovaných přepážkách vybraných pošt (seznam Balíkoven zde). Výhodou je zrychlený výdej balíků v přepážkách zřízených speciálně pro zásilky Balíkoven, dále zjednodušený způsob prokázání se pomocí jména a kódu - balíček tak může převzít i třetí osoba, bez prokázání se dokladem totožnosti. Dobírku lze platit kartou (i na depech) a dobu uložení lze prodloužit ze 7 až na 15 dní - prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby. Využít také můžete bezplatnou službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty a mít tak neustále přehled o tom, kde se Váš balíček nachází.

Česká pošta - Balíkovna


Zásilkovna

Zásilkovna Point je nejširší síť výdejních míst na území ČR a Slovenska, určená pro zásilky do 10 kg váhy, s max. rozměrem 1 strany: 70 cm. Zásilky jsou do druhého dne na Z-pointu, tj. zboží obdržíte maximálně do tří pracovních dnů od chvíle objednání, pokud máme zboží skladem. Na vyzvednutí svého zboží máte vždy 7 dní. Pokud ale kliknete na odkaz na trasování zásilky, který od nás obdržíte v emailu, můžete si vyzvednutí zásilky prodloužit online a zdarma až na 21 dní. Zboží si můžete na výdejním místě prohlédnout a zaplatit až v hotovosti na místě. Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném Z-pointu, přijde vám potvrzovací e-mail a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa. Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla.

Při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte. Pokud byste i přesto, že je zásilka v nepoškozeném obalu (tj. nebyla poškozena při přepravě), doma zjistili, že chcete zboží reklamovat, obraťte se v prvé řadě na nás a požadujte službu reklamačního asistenta. Vy tak za dopravu reklamovaného zboží zpět do e-shopu nic neplatíte.

Zásilkovna


Doprava nadměrných zásilek

Pozor - v případě objednání zboží o váze vyšší než 50 kg, platí následující ceník pro nadměrné zásilky:

  • Zásilky o váze 50-100kg - 350 Kč
  • zásilky o váze 101-200kg - 500 Kč
  • zásilky o váze 201-300kg - 800 Kč
  • zásilky o váze nad 301kg - 1000 Kč

Za výše uvedené ceny Vám dovezeme zboží na jakoukoli adresu dodání na území České republiky. V případě platby dobírkou je nutné také počítat s příplatkem za dobírku 40 Kč.


Osobní vyzvednutí na prodejně

Zboží si také můžete osobně vyzvednout přímo na prodejně J+M výpočetní technika na adrese Hlučínská 158, 747 21 Kravaře. Objednané zboží přes internetové stránky NEJCENY.cz je možné vyzvednout až po následném informování o připravení zásilky k osobnímu odběru a to nejpozději do 14 dnů od informování.
Objednané zboží lze na prodejně zaplatit HOTOVĚ nebo platební kartou!

  • Osobní odběr na prodejně ZDARMA
  • Platba HOTOVĚ
  • Platba platební kartou
Výpis se aktualizuje...