Internetový obchod NEJCENY.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.Více o cookiesRozumím

Dopravci na území Slovenska

Přepravní služba PPL

PPL je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoli v České republice či na Slovensku. Zboží je zpravidla dopraveno do 48 hodin od expedice, o které budete vyrozuměni e-mailem. V případě, že příjemci zásilky předpokládaný den doručení nevyhovuje, lze se domluvit na jiný termín. Pokud Vás řidič přepravní služby nezastihne doma, bude Vás kontaktovat telefonicky, proto nezapomeňte v objednávce uvést své telefonní číslo. Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním PPL kódu balíku na oficiálních stránkách PPL a to v záložce informace o zásilce. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušené pobočce, můžete kontaktovat centrálu PPL a to na telefonu +420 267 713 487. Reklamační řád společnosti PPL naleznete v obchodních podmínkách PPL.

PPL


Zásilkovna

Zásilkovna Point je nejširší síť výdejních míst na území ČR a Slovenska, určená pro zásilky do 10 kg váhy, s max. rozměrem 1 strany: 70 cm. Přímo v košíku objednávky si můžete vybrat nejbližší výdejní místo, které Vám bude aktuálně vyhovovat. Seznam výdejních míst naleznete pod tímto odkazem. Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném Z-pointu, přijde vám potvrzovací e-mail a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa. Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla. Na vyzvednutí máte vždy 7 dní. Pokud ale kliknete na odkaz na trasování zásilky, který od nás obdržíte v emailu, můžete si vyzvednutí zásilky prodloužit online a zdarma až na 21 dní.

Při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte.

Zásilkovna

Výpis se aktualizuje...