Letní dny dopravy zdarma
Internetový obchod NEJCENY.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.Více o cookiesRozumím

Jak reklamovat a vracet

Reklamace zboží

Jak můžu zboží reklamovat?

Objevil se nějaký problém? To je nám líto, rádi to ale napravíme. Postup reklamace je snadný.

  1. Podléhá-li zakoupené zboží autorizovaným servisům, doporučujeme se obracet přímo na ně – zkrátíte tím dobu vyřízení reklamace až o 50%, protože zboží není nutné přeposílat. Seznam značek produktů, kterých se to týká, a kontakty jejich servisních středisek s pokyny, jak postupovat naleznete zde.
  2. Pokud pro výrobek není uveden autorizovaný servis, vyplňte náš jednoduchý reklamační formulář.
    Po jeho odeslání se Vám vygeneruje řádné číslo reklamačního protokolu.
  3. Zboží pečlivě zabalte a nezapomeňte připojit také veškeré příslušenství od reklamovaného výrobku.
  4. Číslo reklamačního protokolu viditelně napište na odeslaný balík.

Potřebujete poradit?

Mohlo by Vás zajímat:


Vrácení/výměna zboží

V případě, že zboží není přesně podle vašich představ, jednoduše nám ho do 14 dnů pošlete zpět do sídla naší firmy. Zboží lze bez udání důvodu vrátit a uhrazenou cenu od nás dostat zpět na účet. Nebo můžete požádat o výměnu za jiné zboží a případný rozdíl v ceně následně vyrovnat.

Jak postupovat?

Stačí, když si stáhnete náš formulář, který vytisknete, vyplníte a pošlete spolu s vráceným zbožím. Nezapomeňte však na to, že zboží, které vracíte, nesmí být použito a musí být v původním a neponičeném obalu. Pokud je obal poškozený, budeme vám muset strhnout část vrácené částky, abychom mohli dát zboží do původního stavu a ono pak mohlo posloužit někomu jinému.

Zašlete poštou na naši adresu:

J+M výpočetní technika
Hlučínská 158
747 21 Kravaře ve Slezsku

Nebo doručte osobně na naší prodejnu.

Mohlo by Vás zajímat:

Výpis se aktualizuje...