Internetový obchod NEJCENY.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.Více o cookiesRozumím

Jak reklamovat a vracet

Reklamace zboží

Jak můžu zboží reklamovat?

Objevil se nějaký problém? To je nám líto, rádi to ale napravíme. Postup reklamace je snadný.

  1. Podléhá-li zakoupené zboží autorizovaným servisům (jedná se o zboží z CZ distribuce), , doporučujeme se obracet přímo na ně – zkrátíte tím dobu vyřízení reklamace až o 50%, protože zboží není nutné přeposílat od nás do autorizovaného servisu. Seznam značek produktů, kterých se to týká, a kontakty jejich servisních středisek s pokyny, jak postupovat naleznete zde.
  2. Pokud pro výrobek není uveden autorizovaný servis nebo je z EU distribuce, vyplňte náš jednoduchý reklamační formulář a zašlete zboží na naši adresu.
    Po jeho odeslání se Vám vygeneruje řádné číslo reklamačního protokolu.
  3. Zboží pečlivě zabalte a nezapomeňte připojit také veškeré příslušenství od reklamovaného výrobku.
  4. Číslo reklamačního protokolu viditelně napište na odeslaný balík.

Potřebujete poradit?

Mohlo by Vás zajímat:


Vrácení/výměna zboží

V případě, že zboží není přesně podle vašich představ, jednoduše nám ho do 14 dnů pošlete zpět do sídla naší firmy. Zboží lze bez udání důvodu vrátit a uhrazenou cenu od nás dostat zpět na účet. Nebo můžete požádat o výměnu za jiné zboží a případný rozdíl v ceně následně vyrovnat.

Jak postupovat?

Stačí, když si stáhnete náš formulář, který vytisknete, vyplníte a pošlete spolu s vráceným zbožím. Nezapomeňte však na to, že zboží, které vracíte, nesmí být použito a musí být v původním a neponičeném obalu. Pokud je obal poškozený, budeme vám muset strhnout část vrácené částky, abychom mohli dát zboží do původního stavu a ono pak mohlo posloužit někomu jinému.

Zašlete poštou na naši adresu:

J+M výpočetní technika
Hlučínská 158
747 21 Kravaře ve Slezsku

Nebo doručte osobně na naší prodejnu.

Mohlo by Vás zajímat:

Výpis se aktualizuje...